Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

 
Αηδία για άλλη μια φορά αλλά εδώ είναι ακόμα χειρότερα να συμβαίνουν αυτά
2 χρόνια μετά από την ανάληψη της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ. Κρίμα, προσωπικά μάλλιασε η γλώσσα μου αλλά και όσοι δεν είναι κουφοί ξεχνούν εύκολα
Μπορείτε έστω να φανταστείτε μια τέτοια υποστήριξη σε θεραπευόμενο του
Ο.ΚΑ.ΝΑ.? Μπορείτε να φανταστείτε Διευθυντή μονάδας του Ο.ΚΑ.ΝΑ. να
δίνει μάχη για δικό του μέλος της δικής του μονάδας? Εγώ προσωπικά έχω λάβει σαν απάντηση από τον περίφημο υποδιευθυντή της Γ' μονάδας του νοσοκομείου Παπανικολάου (το ονοματάκι του με διαφεύγει τώρα) όταν ζήτησα τηλεφωνικά ενώ ήμουν κρατούμενος στο αστυνομικό μέγαρο να μου φέρουν την μεθαδόνη
που λάμβανα καθημερινά την εξής μοναδική ατάκα από υποτιθέμενο γιατρό ψυχίατρο που ασκεί λειτούργημα - Δεν μας παρατάς που θα τρέχουμε τώρα ολόκληρη μονάδα για εσένα? πάρε αργότερα τηλέφωνο, τώρα έχω σοβαρές δουλείες να κάνω!!- Είχε όμως και το δίκιο του το παραδέχομαι, πραγματικά είχε σοβαρές δουλείες να κάνει, αλήθεια έλεγε ο μπαγάσας τον κλείσανε λίγο καιρό αργότερα σε ένα κελί και τον ίδιο.... Τον συνέλαβαν με κόκα λέει ο θρύλος και όχι με κάνναβη ινδική που λέει και ο Καββαδίας. ΦΤΑΝΕΙ!!. ΚΑΝΕΝΑΣ ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΕΝΟΣ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ!! ΒΑΛΤΕ ΤΩΡΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΑΙΣΧΟΣ!! .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου